Известие

Collapse
No announcement yet.

1.9 Jtdm проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.9 Jtdm проблем

    Здравейте Колеги,
    Имам проблем и то доста сериозен - колата е 159 ка с гореспоменатия мотор - след смяна на турбото се започна ходене по мъките. Веднага след качването му - колата запали много трудно - въртеше 5 или 6 пъти и пуши адски много. Операциите които извършихме, когато чакахме турбото - затапване на ЕГР и премахване на ДПФ, като те бяха изключени софтуерно доста преди операцията. Моторът работи доста неравномерно и шумно.
    Възможно ли е да е дебитомер или ЕГР да прави мизерии?
    Възможно ли е да си търси датчика на ДПФ?
    П.С - в сряда е на доктор с диагностика, но ще съм адски благодарен на съвети!
    Поздрави

  • #2
    Каква е причината за смяна на турбото ?
    Ако са били ударени перки, то замисли се от какво са били ударени и дали вихровите клапи са там, както и възможно най-скорошното им премахване.
    Казваш че има софтуерно изключване на дпф и егр, но подразбирам че не са премахнати физически. Много вероятно е да е затлачен дпф-а и това да е причината за умирането на турбото. Пробвай с разкачена мека връзка как работи мотора.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Скъса оста и перката задра в корпуса, ДПФ е премахнат и софтуерно и физически, както и ЕГР от онзи ден след качването на турбото - съмнява ме че от там прави мизерии.

      Comment


      • #4
        Дебитомера няма да направи това, можеш да му разкачиш буксата и да пробваш как работи мотора без него, ще светне чека на таблото. Егр казваш че сте го затапили, предполагам долу при турбото и горе при самия егр. Нищо не каза за вихровите клапи обаче, там ли са ?
        Съществува ли вариант в който да има парченца от турбината прекарани през цилиндрите, предполагам че сте огледали старото турбо дали всичко съответства ?
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Колега,имах същия проблем,но с 2.4!Пишман майстори при сваляне на турбото са свлили накаква ролка на коляновия вал и после при качване ня я стегнали хибаво и счупила шпонката,колата палеше много трудно и много пушеше.140 лв струва с поръчка от 2 седмици!
          Alfa Rome 159 1.9 JTDm-2008

          Comment


          • #6
            Така....
            С откачен дебитомер - същата работа
            ЕГР - затапен в двата края - колата работи много зле и пуши.
            ЕГР - отпушен в двата края - същата работа
            Вихрови клапи - не са махани, но предстоят...
            Всичко от старото е прегледано и беше на мястото си - случката е такава, че го рециклираха - качихме го и колата вървя перфектно 200 км и изведнъж пак спря да надува - клапана на самото Турбо се оказа - смениха го и оттогава зора е:
            Адски трудното палене
            Пушене
            Не вървене

            Comment


            • #7
              За мен проблема е: вихрови клапи !
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #8
                Добре - ако са те, защо вървя 200 км без дертове преди west -gate a да сдаде багажа?

                Comment


                • #9
                  То на дизела има ли "west gate" ?
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                  Comment


                  • #10
                    Изразих се грешно - актуатор имах впредвид.

                    Comment


                    • #11
                      Актуатора няма да ти окаже влияние за паленето и работата на празен ход. Ще работи равномерно и без пушеци. Няма да имаш турбо само. Според мен е засмукала някоя клапа. Не е добре да я палиш ако съществува такава вероятност. Вадиш клапите (оглеждаш ги задължително), зацепваш ремъците наново и се кръстиш.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Според мен си закарай с репатрак колата до някой форумен сервиз, като преди това се уговориш с тях.

                        Не се знае дали нещо от турбото не е попаднало в двигателя и дали са изчистили всичко от старото турбо.

                        Къде то правиха ремонта на турбото, ако не е тайна?


                        Скъса оста и перката задра в корпуса, ДПФ е премахнат и софтуерно и физически, както и ЕГР от онзи ден след качването на турбото - съмнява ме че от там прави мизерии.
                        С какво масло ти се счупи турбото и какви масла си слагал преди това?
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • #13
                          Значи - схемата беше такава - оригиналното турбо скъса оста и го пратих за рециклаж. Върнаха го, качихме го и колата вървя 200 км без проблеми. След този пробег спря да надува отново и се оказа актуаторът.
                          Свалихме го - смениха клапана и от там нататък след качването се започнаха гореспоменатите проблеми.
                          Ако бяха клапи минали през оригиналната турбина - защо вървя 200 км. като преди?

                          Comment


                          • #14
                            Карам я само със Селения 5/40. Утре ще е при Вальо да я види на компютъра.

                            Comment


                            • #15
                              Ако бяха клапи минали през оригиналната турбина - защо вървя 200 км. като преди?
                              Ами те клапите според мен май няма как да минат през турбината, защото тя е преди тях...

                              Въпросът е непочистени парченца от турбината да не са отишли в двигателя...
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment

                              Working...
                              X